Maya Renders Integratiemanager
Voor de vestigingsmanager ben ik het eerste aanspreekpunt voor alle organisatorische vragen. Dit geldt niet alleen voor nieuwe vestigingen maar zeker ook voor de bestaande. Mijn belangrijkste taak is om ervoor te zorgen dat bij iedere vestiging de dagelijkse werkzaamheden kunnen plaatsvinden. Ik vind het belangrijk dat de vestigingsmanagers weten dat zij bij mij terecht kunnen en dat er wederzijds vertrouwen is. Hiermee streven we ernaar om elke dag een beetje beter te worden. Mijn doel is om zoveel mogelijk kennis binnen de organisatie met elkaar te delen, zodat we blijven groeien en ontwikkelen.
“Onze teams doen het”
Na vijf jaar toch weer terug naar de tandheelkunde
Ik heb de opleiding facility management gevolgd. Na deze opleiding heb ik bij verschillende bedrijven gewerkt, waaronder in de tandheelkunde. Zo heb ik acht jaar lang een vergelijkbare functie bekleed bij een andere tandartsorganisatie. Daarna heb ik een uitstapje gemaakt naar een keten in de fysiotherapie, om toch weer terug te keren naar de tandheelkunde in mijn huidige functie bij Tandarts Today, waar ik opnieuw mag helpen met het verder opbouwen van de structuur en integratieprocessen.
Elke dag is anders
Elke dag is anders, dat maakt mijn werk zo leuk! Van het opzetten van een HR-afdeling tot het aanspreekpunt zijn voor de vestigingsmanagers, als zij vragen hebben. Mijn belangrijkste taak is om ervoor te zorgen dat bij iedere vestiging de dagelijkse werkzaamheden kunnen plaatsvinden. Om vestigingsmanagers meer houvast te geven, ben ik bijvoorbeeld ook een handboek aan het ontwikkelen. Hierin zijn de meest voorkomende vragen en taken te vinden.
“Groei, vertrouwen, lokaal en samen; de kernwaarden van Tandarts Today”
Kernwaarden Tandarts Today
Ik kan de kernwaarden van Tandarts Today niet beter omschrijven. Ik zie vertrouwen en samen heel goed terug bij mijn collega’s. Wij vinden openheid belangrijk in onze communicatie naar elkaar en uiteraard ook naar onze patiënten. Als we open blijven communiceren, blijven we elkaar begrijpen en kunnen we elke dag weer het beste resultaat leveren.
Groei is een voordeel
Ik hoor weleens van collega’s dat ze bang zijn dat onze organisatie te groot wordt. Ik zie groei juist als een voordeel. Als vestigingsmanager, tandarts, mondhygiënist en assistente ben je onderdeel van het team in een praktijk. Daar verandert een overname niet zoveel aan. We streven ‘local first’ na. Dat betekent dat elke locatie veel ruimte heeft om lokaal te ondernemen, maar daarnaast wel gebruik kan maken van de centrale organisatie. Op deze manier profiteren de locaties van inkoopvoordelen, procesoptimalisatie en een betere onderhandelingspositie. Maar bovenal is het belangrijk dat het team lokaal zorgt dat ze een fijn en goed functionerend team hebben. Elkaar vertrouwen, samen en groei (persoonlijk en zakelijk) zijn daarbij het allerbelangrijkste! En dat doe je echt als team, samen!